lifeofcehh

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Cecilia - 5 januari 2013 19:13

Tjenare snyggingar ;) Är hos pappa och kollar på Harry Potter som visas på kanal 3 och så messar jag med några polare så det är soft :) planerat in lite saker för nästa vecka också så det är ju skönt, har jag ju något att göra :) men ni får ha det så bra finisar! Kanske kommer upp nått till inlägg senare eller så bloggar jag mer imorrn

Av Cecilia - 5 januari 2013 14:29

Lördaaag! Så sköönt! Dock kommer det nog inte hända så mycket för mig.. Syrran ska på kalas senare så blir nog ensam ett tag! Sätter väl på nån bra film och myser framför den och kanske ringer nån polare? Får se vad jag gör.. Jag vet iaf att jag ska kolla på lite kläder och kanske köpa nått så det blir kul! :D haha igår så snackade jag med Max och Sebbe, mina vänner, och det var så kul, dom är så jävla härliga Asså haha xd men aaah nu ska jag kolla lite kläder så bloggar mer senare ;*

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

Hej och Välkommen till min blogg sötnosar! Jag heter Cecilia och jag är 13 år, snart 14.. Jag bor i Sveriges huvudstad Stockholm där jag lever mitt liv för fullt. Typ. Men här kommer ni iallafall se dagliga uppdateringar om mitt liv! Jag hoppas ni kommer gilla det och kommer fortsätta besöka bloggen! Puss och Kram  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards