lifeofcehh

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Cecilia - 3 januari 2013 21:09

Hej mina ända vänner på denna planet.. Nej men jag har sjukt tråkigt och ingen av mina vänner vill snscka med mig :( ingen svarar och andra är upptagna osv :/ Sitter iaf i vardagsrummet framför tvn och kollar på Disney så nu vet ni ju hur tråkigt liv ja verkligen har.. Har mensvärk också så det är ju toppen -.- nä nu ska jag gå och hämta min choklad och deppa bye! FML!!!

Av Cecilia - 3 januari 2013 12:17

Vaknat nu så ska gå iväg och käka lite frukost! Idag tror jag att jag kommer träffa pappa för vi har inte träffat honom på ganska länge nu.. Fast vet inte om det blir så för det var inte bestämt riktigt ännu så vi får se hur det blir! Annars blir det väl en mys dag hemma eller så drar jag ut och leker i snön lite haha :P måste duscha också kom jag på nu.. Men jaja, ville bara säga godmorgon till er! :) föresten, om ni har tråkigt så kan ni kika mig ---> Cicci8769 så kan vi lära känna varandra lite ;) Hahahaha

Av Cecilia - 3 januari 2013 12:17

Vaknat nu så ska gå iväg och käka lite frukost! Idag tror jag att jag kommer träffa pappa för vi har inte träffat honom på ganska länge nu.. Fast vet inte om det blir så för det var inte bestämt riktigt ännu så vi får se hur det blir! Annars blir det väl en mys dag hemma eller så drar jag ut och leker i snön lite haha :P måste duscha också kom jag på nu.. Men jaja, ville bara säga godmorgon till er! :) föresten, om ni har tråkigt så kan ni kika mig ---> Cicci8769 så kan vi lära känna varandra lite ;) Hahahaha

Av Cecilia - 3 januari 2013 02:16

Tänkte säga Godnatt nu för nu ska jag hoppa i säng och sova lite. Skulle ju ha svarat på frågestunden idag men gör det när jag har fått tillgång till en data för det blir bättre då! Så svaren kommer nog upp nån dag i veckan :) men Godnatt mina vänner så hörs vi imorrn!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

Hej och Välkommen till min blogg sötnosar! Jag heter Cecilia och jag är 13 år, snart 14.. Jag bor i Sveriges huvudstad Stockholm där jag lever mitt liv för fullt. Typ. Men här kommer ni iallafall se dagliga uppdateringar om mitt liv! Jag hoppas ni kommer gilla det och kommer fortsätta besöka bloggen! Puss och Kram  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards