lifeofcehh

Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 31 december 2012 13:28

Vet inte om alla vet det här redan men jag har instagram och det skulle vara jättekul om ni ville följa mig! Heter CECILIASWEDEN så det är bara att söka och börja följa ;)
Om ni också har insta så skulle det vara jätte roligt om ni lämnar en kommentar i det här inlägget och skriver vad ni heter där så kan jag börja följa er med, kul va?! :)

Av Cecilia - 31 december 2012 13:20

Våra sysslingar har jätte söta hundar så nu ligger jag och Fella i soffan och myser med dom! Såhäääär söta är dom :D Men iaf.. förut så fick jag en kommentar om vad man kan göra för mig om jag gjorde en header åt en och jag tror faktiskt jag kommit på en grej men tänkte ta upp det senare :) Nu ska jag nog ringa en kompis och snscka lite för har inte träffat några på evigheter! ;O

Av Cecilia - 31 december 2012 13:20

Våra sysslingar har jätte söta hundar så nu ligger jag och Fella i soffan och myser med dom! Såhäääär söta är dom :D Men iaf.. förut så fick jag en kommentar om vad man kan göra för mig om jag gjorde en header åt en och jag tror faktiskt jag kommit på en grej men tänkte ta upp det senare :) Nu ska jag nog ringa en kompis och snscka lite för har inte träffat några på evigheter! ;O

Av Cecilia - 30 december 2012 20:14

Nu sitter vi framför Matias data och kollar på filmen "It", är någon skräckfilm som handlar om en clown. Vi har också massa chips, ostbågar och läsk så det är jätte mysigt. :) Imorgon är det ju nyår! Ser fram emot 2013 jätte mycket och det året ska bli sååå bra verkligen! Det måste det bli! :) Jag kommer då att fira nyår ihop med mina sysslingar och deras föräldrar om min mamma och några andra tror jag sen kanske jag, Fella, matias och Sebbe träffar lite folk eller nått :) men ville bara uppdatera er lite sådär. Vet inte om det blir något mer inlägg ikväll eller om jag bloggar imorgon istället! Vi får se helt enkelt! Kram sålänge

Av Cecilia - 30 december 2012 10:46

Godmorgon! Förlåt för att det inte blev någon mer uppdatering igår men vi gjorde så mycket saker så kunde typ aldrig blogga.. Men igår så gick jag, Fella, Sebbe och Matias ut och typ gjorde ingenting sen så kom deras polare Richard med sin moppe och sen senare så kom några andra som hette David, Emil och Pontus så det blev ju lite kul. Efter ett ta så gick vi iaf in igen och tittade på två filmer och sen så flippade jag och Fella haahah det var jätte kul! Men nu så måste vi gå ner och äta frukost så bloggar mer senare :)

Av Cecilia - 29 december 2012 12:26

Sitter i bilen nu med syrran och mamma och vi är påväg mot våra sysslingar för det är där vi ska fira nyår! Ska bli grymt kul! :D Har ite träffat dom på över ett halvår såå Jaa. Dessutom fyller en där 15 år så vi ska fira honom också :) men igår så färgade jag ju håret och jag blev faktiskt nöjd med det! Jag tänker lägga upp en bättre bild på den senare för har typ inte tagit några bilder men här ser ni iaf lite :)

Av Cecilia - 28 december 2012 17:13

Efter att jag har skrivit det här inlägget så ska jag göra något jag tänkt på väääääldigt länge.. Jag ska färga mitt hår brunt! ;O Jag har alltid varit blond ända sen jag föddes och jag trivs faktiskt med det men jag känner för en förändring. Jag vet inte hur det kommer bli eller nått kanske blir jättefult och passar mig inte alls.. Haha jag är jätte nervös för det D: men men JAG SKA göra det. Så vill bara säga farväl till mitt vackra blonda hår! Har så många minnen med dig <3

Av Cecilia - 28 december 2012 12:56

Nu tänkte jag visa mina julklappar som jag fick av min familj för det var några som frågade om jag kunde göra det. Men det var två saker som jag fick som jag inte kunde ta kort på och det var en choklad som jag fick av mamma och den har jag ätit upp sen fick jag också några örhängen men dom har jag på mig och orkade inte ta av dom.. Men här nedan ser ni iaf resten av julklapparna!

Om det är något ni undrar så kan ni alltid fråga så ska jag försöka svara på det så bra som möjligt! :)

Om mig

Hej och Välkommen till min blogg sötnosar! Jag heter Cecilia och jag är 13 år, snart 14.. Jag bor i Sveriges huvudstad Stockholm där jag lever mitt liv för fullt. Typ. Men här kommer ni iallafall se dagliga uppdateringar om mitt liv! Jag hoppas ni kommer gilla det och kommer fortsätta besöka bloggen! Puss och Kram  

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards